אירועים ועסקים

אירועים קראון פלזה תל אביב

  • מלון קראון פלזה תל אביב הממוקם על הים משדרג כל אירוע עסקי או פרטי עם סטייל ושיק ייחודיים.עכשיו הזמן לערוך את האירוע הקרוב שלכם באולמות המלון שהושקו מחדש אחרי שדרוג וזכו כעת לעיצוב עדכני. מלון קראון פלזה תל אביב מתאים לאירועים וכנסים מגוונים דוגמת סמינרים, ימי עיון לחברות, כנסים מקומיים ובינלאומיים, תערוכות קונספט ותצוגות להייטק, תקשורת, מותגי אופנה והנעלה, קוסמטיקה ועוד. בנוסף, תוכלו לערוך בקראון פלזה תל אביב אירועים פרטיים ואירועי בוטיק בהתאמה אישית, בשילוב הניסיון העשיר שמציע צוות ההפקות של המלון.

    אולמות וחדרי ישיבות

    • במלון שבעה אולמות בגדלים שונים לאירוח של עד כ-120 איש.
    • שני חדרים ייעודיים לישיבות עסקיות, מצגות הנהלה ואירועי הרמת כוסית.
    • טרקלין עסקים בקומה ה2- עם אפשרות לכיבוד קל ושתייה חמה וקרה.
פריסת אולמות

שירותים נוספים


  • טעמים:יחד עם שף המלון נגבש עבורכם אופי קולינרי ייחודי לכל אירוע מתוך מגוון תפריטים כמו סושי בר, מטבח תאילנדי, צרפתי, איטלקי, ישראלי, ים-תיכוני ואחרים.
  • הפסקות נושא:בין לבין תוכלו לרענן את אורחי האירוע בהפסקות נושא בהן פיתחנו התמחות יוצאת דופן, דוגמת הפסקת שוקולד מפנקת, הפסקת בריאות מרעננת, הפסקת פירות אדומים והפתעות נוספות.
  • ציוד וטכנולוגיה:אצלנו תמצאו את כל הציוד הדרוש לאירועים וכנסים מקצועיים: ערכות סמינר, דוכן נואמים (פודיום), במה, מערכת הגברה ומיקרופונים, מקרן, מחשב נייד, מסכים נייחים וניידים ואינטרנט אלחוטי.

צרו קשר


לפרטים נוספים נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת,
מחלקת כנסים ואירועים:
03-5201123
[email protected]

פרטים נוספים

אירועים בקראון פלזה תל-אביב סיטי סנטר

במלון קראון פלזה סיטי סנטר תל אביב תוכלו לערוך אירועים יוקרתיים ובלתי נשכחים בלב הפועם של תל אביב ובסטייל ניו יורקי. אולמות המלון מתאימים לכנסי חברה מפוארים, השקות נוצצות, חתונות מרגשות,וכל אירוע פרטי ועסקי אחר. בקראון פלזה תל אביב סיטי סנטר תיהנו מתפריטי שף אקסקלוסיביים, בר משקאות מפנק, צוות מיומן ומקצועי שישמח לסייע בכל בקשה, מבחר אולמות עם סידורי ישיבה שונים, עזרים טכנולוגיים מתקדמים וחניה בהנחה של 50% לאורחים.

אולמות וחדרי ישיבות


  • במלון שלושה אולמות לאירוח של עד כ-120 איש.
  • שני חדרי ישיבות לקיום ישיבות, מצגות והרמות כוסית אינטימיות.
  • טרקלין עסקים מפואר בקומה ה-20 המשקיף על נוף המטרופולין – מתאים לפגישות וישיבות, וכולל כיבוד עשיר, שתייה ושירותי משרד.
פריסת אולמות

שירותים נוספים


  • טעמים:יחד עם שף המלון נשמח לגבש עבורכם אופי קולינרי ייחודי לכל אירוע מתוך מגוון תפריטים, לרבות התפריט העשיר של מסעדת "הקומה ה-11".
  • מסעדת "הקומה ה-11":המסעדה בניצוחו של שף המלון משקיפה ממרומי הקומה ה-11 על נוף אורבני שוקק של תל אביב, ומציגה שילוב נהדר בין חוויה קולינרית לעיצוב וסטייל בסטנדרטים גבוהים. כל אלה יחד מעניקים למסעדה אווירת בילוי קלילה ומשוחררת עם קריצה למסעדות המבוקשות של ניו יורק. התפריט הכשר מציע מנות מתחלפות המורכבות מחומרי גלם איכותיים שנבחרו בקפידה, והתוצאה היא פשוט חגיגה של ניחוחות, טעמים וצבעים לחובבי הקולינריה.
  • הפסקות נושא:בין הכנסים, ההרצאות והאירועים תוכלו לרענן את האורחים בהפסקות נושא בהן פיתחנו התמחות ייחודית כמו הפסקת שוקולד, הפסקת בריאות, הפסקת פירות ועוד.
  • ציוד וטכנולוגיה:במלון קראון פלזה סיטי סנטר תל אביב תקבלו עזרים טכניים מתקדמים להפקה מושלמת של כל כנס ואירוע: ערכות סמינר, דוכן נואמים (פודיום), במה, מערכת הגברה ומיקרופונים, מקרן, מחשב נייד, מסכים נייחים ואינטרנט אלחוטי.
 

צרו קשר


לפרטים נוספים נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת,
מחלקת כנסים ואירועים:
משרד:  03-7774073/29
[email protected]

פרטים נוספים

אירועים וכנסים במלון VERT ירושלים

כשרוצים להפיק כנסים ואירועים עסקיים או פרטיים בעיר הבירה, עורכים אותם במלון VERTירושלים.
מתחם האירועים והכנסים במלון משתרע על פני קומה שלמה, וצוות ההפקה מתמחה בהפקת אירועים וכנסים החל משלב התכנון ועד לביצוע מושלם של אחרון הפרטים. המלון מציע One Stop Shop: תפריטים מגוונים, עיצוב אולמות וסידורי שולחן בהתאם לסוג הכנס או האירוע, מענה טכנולוגי לדרישות השונות – והכול ברמה הגבוהה ביותר.
המלון ממוקם בלוקיישן מנצח בכניסה לירושלים – סמוך לבנייני האומה, ובמרחק הליכה מקריית המוזיאונים, כנסת ישראל, בית המשפט העליון והתחנה המרכזית. בדומה ליתר מלונות VERTמבית AFI Hotels, גם מלון VERTירושלים מקדם קיימות ושמירה על הסביבה תוך העדפת אמצעים דיגיטליים על פני שימוש בנייר, צריכת פלסטיק מופחתת ושימוש במוצרים מתכלים, ניצול אנרגיית השמש ועוד.

אולמות וטרקלין עסקים


  • מתחם האירועים במלון כולל 10 אולמות חדשים ומפוארים בגדלים שונים, המותאמים לאירועים משפחתיים ולכנסים עסקיים עד כ-800 איש בישיבת תיאטרון ועד 400 איש סביב שולחנות.
  • טרקלין העסקים משקיף ממרומי הקומה ה-21 על נוף ירושלמי עוצר הנשימה, ותמצאו בו שני חדרי ישיבות ל-12 משתתפים.
  • תפריט קולינרי עשיר:לבחירתכם מגוון תפריטי גורמה המורכבים בהתאמה אישית על ידי שף המלון.
  • קבלות פנים וחופות נערכות בפואייה או בגינת המלון ובה מדשאות רחבות ומטופחות.
פריסת אולמות

ליצירת קשר:
יונתן אטל
מנהל ארועים משפחתיים
058-6104090

פרטים נוספים

אירועים וכנסים במלון VERT אילת

קחו לכם רגע ודמיינו איך ייראו הכנסים והאירועים שלכם במלון VERTאילת: האורחים נכנסים לפואייה המפואר, נהנים מקפה מצוין ומפינוקים קולינריים פרי יצירתו של שף המלון, מתכוננים ליום של הרצאות וחוויות, ובהפסקות נהנים מנוף פנורמי של חופי הלגונה, הים האדום והמרינה, כאשר סביב להם עיצוב עדכני עם צמחייה ירוקה ועשירה שעושה חגיגה בעיניים.
בדומה ליתר מלונות VERTמבית AFI Hotels, גם מלון VERTאילת מקדם קיימות ושמירה על הסביבה תוך העדפת אמצעים דיגיטליים על פני שימוש בנייר, צריכת פלסטיק מופחתת, שימוש במוצרים מתכלים, ניצול אנרגיית השמש ועוד.

אולם כנסים ואירועים

במלון VERTאילת תוכלו להפיק כנסים ואירועים עסקיים או פרטיים באווירה של בחו"ל. כאן ממתין לכם אולם חדיש ומעוצב המותאם במיוחד ל-400 אורחים בסידור תיאטרון או 300 אורחים בישיבה סביב שולחנות, וניתן לפצל אותו לשני אולמות קטנים יותר המתאימים לאירועים באווירה אינטימית וחמימה.
צוות המלון מעמיד לרשותכם עזרים טכנולוגיים עדכניים הדרושים להצלחת כל כנס: ערכות סמינר, דוכן נואמים (פודיום), במה, מערכת הגברה ומיקרופונים, מקרן, מחשב נייד, מסכים ואינטרנט אלחוטי.
 
מחירון להשכרת אולמות (שימוש באולם בלבד) >>
מחירון להשכרת אולמות (שימוש באולם בלבד) >>

מחירון להשכרת אולמות (שימוש באולם בלבד)


   
אולם מחיר שטח זמן שעה נוספת  
אולם 6000 ₪ 400 מ"ר 8 שעות 500-1000 ₪  
אולם A 4000 ₪  220 מ"ר 8 שעות 500-1000 ₪  
אולם B 4000 ₪  180 מ"ר 8 שעות 500-1000 ₪  

סגור

סגור

צרו קשר

לפרטים נוספים נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
מחלקת כנסים ואירועים:
 08-6367777

[email protected]

פרטים נוספים

כנסים ואירועים במלון VERT לגון נתניה

כנסים ואירועים בנתניה על הים קורים במלון VERTלגון נתניה. כאן תיהנו מעיצוב עדכני בקווים נקיים והרמוניים, נוף המשקיף על חופי ים התיכון, והתאמה מעולה לכל כנס עסקי או אירוע פרטי: שלושה חדרי ישיבות מרווחים, פואייה מפואר, ומרפסת גדולה בסמוך לבריכה המשמשת לארוחות ולהפסקות נושא, במהלכן יוכלו האורחים ליהנות גם משקיעה מהפנטת.
הוסיפו לכל אלה את ערכי מותג מלונות VERTמבית AFI Hotelsהמקדם שמירה על הסביבה בזכות שימוש באמצעים דיגיטליים, צריכה מופחתת של נייר ופלסטיק, שימוש בחומרים מתכלים וניצול חכם של אנרגיית השמש – ותקבלו את המלון הטוב ביותר באזור השרון לכנסים ואירועים עסקיים או פרטיים.

קומת אירועים וחדרי ישיבות


  • במלון פועל מתחם ארועים עצמאי  - ג'ונה מבית טעם וצבע , מתחם ארועים יוקרתי לארועים גדולים  וארועי בוטיק מול הים בקומה Hתוכלו לערוך כנסים ואירועים יוקרתיים ורבי משתתפים עד 500 איש. האולם שגודלו 750 מ"ר משקיף לים ומאופיין בעיצוב מיוחד הכולל צמחיי עשירה, פינות חמד יפהפיות, מרפסת גדולה לים ופואייה בגודל 370 מ"ר. לפרטים נוספים - 077-6705000 
  • במלון קומה ייעודית לעסקים עם שלושה חדרי ישיבות מודולריים בגודל 100-120 מ"ר, חדר ישיבות גדול המשתרע על פני 240 מ"ר, וחדר ישיבות VIPבגודל 85 מ"ר עם עיצוב יוקרתי. כל חדרי הישיבות מאובזרים בציוד אור-קולי חדיש הכולל מסכים ומקרנים, מערכת הגברה ומיקרופון, טלוויזיה, מחשב נייד, לוח מחיק, חיבור לאינטרנט אלחוטי, DVD, במה בגודל 3X4 מטר ודוכן נאומים (שימוש בחלק מהאביזרים כרוך בתשלום).
  • במלון קיים אזור התכנסות (פואייה) לקבלות פנים הכוללות שתייה וכיבוד קל.
  • מרפסת השיזוף בסמוך לבריכה משמשת לאירועים יוצאי דופן אל מול השקיעה.

אולם תיאטרון כיתה סביב שולחנות סביב שולחנות פנים למרצה ח
כסאות
ח שולחנות רויאל "מ" סגורה
עם שולחנות
ארגמן 120 50 90 72 45 36 30 40
צדף 110 40 96 72 40 25 30 30
נחשול 110 40 96 72 40 25 30 30
סוויטה 18 - 12 9 12 - 12 -

לפרטים נוספים נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת,
מחלקת כנסים ואירועים:
טלפון: 073-3875540
מייל:  [email protected]

פרטים נוספים
לפרטים נוספים והזמנה, מלאו את הטופס ונציג הרשת יחזור אליכם בהקדם
סוג האירוע *


שדה חובה
שוברי מתנה
וימי כיף
 
 
הזמנת ספא
אונליין